De specialisten van Strooming klopten aan bij onze buren van NOSUCH voor een strategisch vraagstuk. Particuliere bezoekers wist hen goed te vinden, en nu was het de beurt aan de zakelijke markt. Zo ontwikkelden we samen een plan om onder de aandacht te komen bij woningcoöperaties, VVE’s & aannemers.
De tone of voice zal sterk moeten veranderen, uiteraard zonder de opgebouwde SEO autoriteit teniet te doen. Door verschillende slimme oplossingen weten beide doelgroepen dé specialisten voor een optimaal binnenmilieu nu goed te vinden.
Digitaal
Je zintuigen
als gids
Strooming biedt verschillende soorten specialistisch onderzoek voor bijvoorbeeld geluidsoverlast, nare geuren of de preventie van legionella. Voorheen waren deze lastig te vinden, omdat deze onder specialistische namen vermeld werden. Door dit slim om te draaien, laat je de bezoeker niet zoeken naar een oplossing met een ingewikkelde benaming, maar kom je makkelijker terecht bij de oplossing welke voor jou het beste werkt, omdat je gewoon je zintuigen volgt!
Door de diensten onder te verdelen in de verschillende zintuigen, kom je snel bij je bestemming en kan je gemakkelijker contact opnemen met een specialist. De animaties helpen hierbij door het geheel nog visueler te maken.
Digitaal
Headless
De organische vindbaarheid is voor Strooming van groot belang. Om dit te versterken, hebben we gewerkt met Headless techniek. Deze techniek biedt vele voordelen, met als de grootste de laadtijd.
Omdat de frontend is losgekoppeld van de backend, laadt de website super snel. Dit is niet alleen een fijne gebruikerservaring (wie houdt er niet van een website die in één milliseconde laadt?), maar wordt ook enorm gewaardeerd door Google. Dit zorgt ervoor dat Strooming nog beter is gaan scoren en meer organische bezoekers binnenhaalt.
“DIGIWEDO ging 'above and beyond' om onze visie tot leven te brengen. Een geweldig team met technische expertise en creatieve flair - we zijn buitengewoon tevreden met het resultaat!”