Energizing people, energizing brands

NOSUCH

Strategie

Ontwerp

Digitale ontwikkeling

Een goede website voor een goede buur. Dat is wel zo belangrijk bij een partnerschap.



Naast ons bevindt zich het tofste creatieve bureau van Rotterdam. Deze goede buur onderscheid merken als geen ander. Positionering, visual identities, campagnes en goede content. Interessante klanten en bijbehorende vraagstukken. Na een intensiever wordende samenwerking trokken we de stoute schoenen aan en werden we buren. Dit maakte de samenwerking alleen nog maar beter. Nu de website nog.

Ontwerp

Informeren & overtuigen

NOSUCH klopte vaak aan voor kleine aanpassingen of voor het toevoegen van nieuwe cases. Ook waren er klachten over de werking van de backend en de mobiele versie van de website. En als je buurman om hulp vraagt, dan kan je niet achterblijven!

De website van NOSUCH moet informeren en overtuigen. Prachtige klanten & goed beeldmateriaal moeten spreken en de bezoeker in één oogopslag laten zien dat NOSUCH het anders doet. En die wijzigingen & toevoegingen, die moeten ze gemakkelijk zelf kunnen.

Laptop on concrete surface displaying Energizing Brands screen with abstract light reflections.

Zie ook